pej@l

Ok ni masa aku nak membebel jap plak,,hehe..Hai kwn2 semua. Mungkin korang semua dah rehat2 membesarkan badan kat umah. opss aku ckp bsrkn bdn jgn ada yg terasa plak..haha..Aku still kat ukm lagi dalam proses menyelesaikan tesis yang xciap2 lagi nih. Bukan susah tp aku ni mls byk daripada rajin, tu yang xciap2 lg. Nak wat mcm mane kan darah yang mengalir kat badan aku ni terlebih darah M dari darah R. dah g jumpa doctor pun doctor xleh wat ape2. ukm semakin sunyi, kawan2 plak sorang demi sorang balik umah. Bukan balik untuk sementara, tapi untuk sampai bila2, tak tau lagi bila berjumpa.

3 tahun kita sama-sama duduk dalam satu modul yang sama, belajar subjek yang sama, pensyarah yang sama, kelas yang sama, fakulti yang sama, universiti yang sama, meninggalkan 1001 satu kenangan yang xmungkin dapat dilupakan. Sedar xsedar semuanya tu tak mungkin dapat kita hadapi lagi bersama-sama. Mungkin kita semua akan bersua lagi dalam keadaan berbeza, masa yang berbeza, suasana berbeza, perangai yang berbeza, saiz badan yang berbeza, pekerjaan yang berbeza, personality yang berbeza, tempat yang berbeza dan semua perbezaan itu diharapkan tidak mengubah keakraban hubungan kita yang yang aku anggap sebagai satu family.

Sepanjang kite bersama dan tak bersama aku mtk maaf silap salah, terkasar bahasa ke, terlanjur kata ke, terngumpat ke, terkutuk ke, terpinjam ke, terpakai ke, termakan ke, terminum ke, dan semuaye mtk maaf n mtk halalkan dunia akhirat,, Yang penting korang semua memang best, semga kite berjumpa lg,,wasalam

from : pej@l



2 Responses

  1. N.u.R Says:

    tunggu raye la br kite maapkn ko
    kuakuakua


Post a Comment

Our Soulz..