3_L
Tengah malam tadi, admin telah digegarkan oleh ketua kelas kita iaitu Incik Gapo yang meminta agar amanatnya dipaparkan dalam blog 'comel' ini. Maka, dalam kesunyian malam dan keasyikan menghafal kaedah2 fiqh, hati admin tetap terpanggil untuk meluangkan masa mengupload amanat beliau yang disampaikan dalam bentuk puisi. Terimalah.....

TEMAN DAN HARAPAN

Teman,
Engkaulah yang banyak memberi harapan,
Ketika aku dalam kegelapan,
Memberi aku sejuta sinaran.......

Teman,
Akan aku ingati selalu,
Jasa yang engkau curahkan dulu
Membimbing aku jadi orang yang berilmu.....

Teman,
Akan aku kenang dalam doaku,
Jasamu tersemat di dadaku,
Akan aku kenang selalu,
Kalau kahwin jangan lupa jemputku,
InsyaAllah, jika ada masa, kehulu pun aku tuju......
3 Responses
  1. mariah_smile Says:

    hehe.. sedapnye sajak ciptaan gapo... trutame 2 ayt yg ujung hehe..


  2. N.u.R Says:

    caya la popo!

    ketua kelas...?
    kihkihkih


  3. mariah_smile Says:

    kalo fotostat j mest gapo yg kene kan hehe...


Post a Comment

Our Soulz..